کابران عزیز وبسایت میهن استور برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه پنکه شارژی رومیزی Angel آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه پنکه شارژی رومیزی Angel


پنکه شارژی رومیزی Angel، قابلیت استفاده بر روی میز کار ، میز تحریر ، فعالیت های روزمره ، مسافرت و ...  فشرده و کم حجم مناسب برای مسافرت.  قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB، قابلیت تنظیم باد در سه حالت ...
پنکه شارژی رومیزی Angel علاوه بر باتری شارژی که دارد از پورت USB هم برای چرخش و هوادهی استفاده می‌کند، این پنکه رومیزی مناسب برای استفاده در تابستان بر روی میز کار یا پشت رایانه می باشد که هوای بسیار مطلوب و خنکی ایجاد می کند، می‌توانید آن را برای خنک کردن کیس کامپیوتر در جلوی کیس و یا برای خنک کردن لپ تاپ در جلوی لپ تاپ خود قرار دهید تا به سرعت خنک شوند. مینی پنکه شارژی فشرده و کم حجم مناسب برای مسافرت میباشد. از پنکه شارژی رومیزی Angel میتوان براي به گردش در آوردن هوا در محيط هاي كوچك استفاده كرد. اين پنكه كوچك با 3 درجه سرعت و قدرت مناسبي هواي اطراف را خنك و تازه مي كند. پنکه شارژی رومیزی Angel داراي ويژگي هاي مختلفي مي باشد كه باعث مي شود با ابعاد كوچكش بسيار پر كاربرد باشد. اين پنكه با قدرت 20 وات و 3 درجه تنظیم باد شروع به كار مي كند و هوا را به چرخش در مي آورد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه مجموعه آموزش جامع وردپرس
فروش ویژه دستبند چرم طرح ماه تولد
فروش ویژه اسپری ضدعفونی کننده سلامت
فروش ویژه ساق دست طرح تاتو
فروش ویژه عینک آفتابی Rayban مدل Rama
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید