کابران عزیز وبسایت میهن استور برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه برج هیجان جینگا آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه برج هیجان جینگا


برج هیجان جینگا، یک وسیله منحصر به فرد برای بازی کودک و بزرگسال. تقویت هماهنگی بین چشم و دست. افزایش قدرت تخلیل و اعتماد به نفس. کمک به تمرین دقت و تمرکز. کمک به پرورش خلاقیت ...
در مسافرت‌‌ها ، دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی ، بازی‌هایی هستند که می‌توانند همه افراد را فارغ از سن و سال ، سطح معلومات یا حتی دانستن قوانین بازی دور یک میز جمع کنند. بازی «جینگا» (Jenga) در عین سادگی، می‌تواند هیجان فوق‌العاده‌ای را به دورهمی‌های‌مان بیاورد . هیجان حاصل از ریختن بلوک‌ها ، استرس باختن ، حس پیروزی و خنده‌هایی که در حین بازی از شیطنت یا لذت روی لب‌ها نقش می‌بندند، همگی حاصل یک بازی ساده هستند که یادگیری قوانین آن تنها به یک دقیقه زمان نیاز دارد. این بازی فکری ، جذابیت‌هایی دارد که می‌تواند علاوه بر ایجاد هیجان فوق‌العاده، هماهنگی بین عضلات مختلف، چشم و مغز به وجود آورد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه ساعت دیواری طرح کمند
فروش ویژه کفش مردانه CAT مدل POWER
فروش ویژه ست بافت مردانه و زنانه SNOW
فروش ویژه ادکلن مردانه Carolina Herrera مدل CH Men Prive
فروش ویژه دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید